Kampania udana. Przebiegła bezpiecznie i bezawaryjnie

Opublikowano:
Autor:

Kampania udana. Przebiegła bezpiecznie i bezawaryjnie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

96 dni trwała kampania buraczana w gostyńskiej cukrowni, która zakończyła się z początkiem 2016 r. Obecnie trwa proces czyszczenia fabryki i urządzeń. To jest normalna procedura po buraczanej batalii. Jacek Pietrowiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska S.A. Cukrownia Gostyń twierdzi, że była to jedna ze spokojniejszych kampanii w ostatnich latach.

I uważa ją za udaną, mimo że przerobiono o prawie 200 tysięcy ton buraków mniej, niż w ubiegłym roku. - Jestem zadowolony z samego przebiegu. Nic poważniejszego nas nie dotknęło. Przejechaliśmy kampanię bezwypadkowo. Maszyny i urządzenia działały bezawaryjnie. Uważam, mimo wszystko, 2015 rok za udany i bardzo bezpieczny – skomentował prezes Czym to było spowodowane?

- Bardzo dobrym przygotowaniem. Kampania się opóźniła – ze względu na dłuższy okres przygotowań i remontów. A to poskutkowało na plus. Wszystko funkcjonowało, jak trzeba – powiedział Jacek Pietrowiak.

W sumie w gostyńskiej cukrowni wyprodukowano 86 tysięcy ton cukru. To mniej w porównaniu z ubiegłym rokiem – wtedy wyprodukowano 115 tys. ton.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE