Miejsce pracy: Jarocin
Zakres obowiązków:
- dbałość o obieg dokumentów w firmie
- przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek
- obsługa połączeń telefonicznych
- monitotowanie płatności
- kontakt z klientem
- obsługa umów kredytowych
- wykształcenia minimum średniego
- dobrej organizacji pracy i umiejętności wykonywania wielu zadań równolegle
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności
- wysokiej odporności na stres
- odpowiedzialności umiejętności wyznaczania priorytetów
- dobrej znajomości pakietu MS Office i umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju i awansu
- szkolenia podnoszące kwalifikacje
Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”