Oferta pracy, przedłożona przez Beatę Kierps, wygrała w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w gostyńskim magistracie. Kandydatka uzyskała najwyższą liczbę punktów według ustalonych kryteriów wyboru i wkrótce rozpocznie pracę jako urzędnik ds. komunikacji społecznej i promocji w urzędzie miejskim.
Burmistrz Gostynia Jerzy Kulak miesiąc temu ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunikacji społecznej i promocji. Aplikanci do 30 marca mogli składać dokumenty. Od kandydatów wymagano wyższego wykształcenia, a także doświadczenia w pracy w samorządzie, branży medialnej lub marketingowej. Chętni do pracy na wolnym stanowisku w gostyńskim urzędzie musieli wykazać się znajomością m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. W sumie wpłynęło 18 ofert. Po weryfikacji złożonych dokumentów komisja wybrała trzy oferty kandydatów, spełniające wymagania dodatkowe. O ostatecznym wynika naboru zdecydowały rozmowy kwalifikacyjne. Oferta pracy przedstawiona przez Beatę Kierps spełniła wszystkie wymagania niezbędne i dodatkowe określone w ogłoszeniu. Kandydatka uzyskała najwyższą liczbę punktów. - Wykazała się kreatywnością, umiejętnością logicznego myślenia, a także analizy danych i ich interpretacji. Z łatwością i poprawnie językowo formułowała wypowiedzi oraz przygotowała z dbałością o poprawność językową propozycję notatki informacyjnej - wyjaśnia Renata Ignasiak, sekretarz gminy Gostyń.