Dlaczego wizytówka w Google Moja Firma jest tak ważna dla Twojego przedsiębiorstwa? Eksperci wyjaśniają!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Dlaczego wizytówka w Google Moja Firma jest tak ważna dla Twojego przedsiębiorstwa? Eksperci wyjaśniają! - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Różne Prowadzenie własnej działalności w dobie internetu wymaga podjęcia dodatkowych starań, aby przyszli klienci nie mieli problemów z odnalezieniem oferty w sieci. Naturalnie podstawę stanowi dedykowana strona internetowa, jednak kluczem do serc i umysłów użytkowników bez wątpienia jest serwis Google. Do zajęcie miejsca w ścisłej czołówce wyników potrzeba podjęcia wielu działań, a szczególną rolę odgrywa w tym usługa Moja Firma, silnie sprzężona z wyszukiwarką. Co to jest, jakie ma funkcje i jakich efektów można się po niej spodziewać?

Firmy pozytywnie zweryfikowane przez Google wyświetlają się zdecydowanie wyżej w wyszukiwarce

Założenia stojące za całym programem są całkiem proste. Google Moja Firma powstało, aby lokalnym przedsiębiorcom ułatwić dotarcie do odbiorców, a zarazem pomóc konsumentom w odnajdywaniu określonych sklepów oraz punktów usługowych w ich najbliższej okolicy. Zgodnie ze słowami przedstawicieli agencji marketingu internetowego AFTERWEB, podstawową funkcją usługi są tzw. pinezki w Mapach Google. Dzięki nim wyszukiwanie restauracji, kin, butików, zakładów fryzjerskich czy jakichkolwiek innych firm stało się znacznie szybsze i bardziej intuicyjne. Aby Twoja firma znalazła się na internetowych mapach, należy zarejestrować się w usłudze, a następnie potwierdzić lokalizację specjalnym kodem, otrzymanym tradycyjną pocztą lub SMS-em. To pierwszy, konieczny krok do tego, aby za pośrednictwem internetu docierać do coraz większego grona klientów. Ważna jest również możliwość bezpośredniej komunikacji na linii konsumenci – przedsiębiorcy, poprzez komentarze do profilu firmy.

Specjaliści SEO tłumaczą: precyzyjna geolokalizacja wydatnie pomaga w skutecznym pozycjonowaniu

Uzupełnienie wszystkich informacji w wizytówce – danych teleadresowych, godzin otwarcia, zdjęć czy firmowego logo – poprawia poziom zaufania wśród klientów. Poza tym ewidentnie przekłada się na zwiększenie widoczności marki w internecie. Serwis Google Moja Firma ma ogromne znaczenie również z punktu widzenia SEO firmowej witryny www. Po pierwsze: roboty wyszukiwarki traktują ją jako podstawowy wyznacznik wiarygodności, a sprawdzone adresy zajmują w wynikach wyższe miejsca niż te niezweryfikowane. Po drugie: Google Moja Firma daje dostęp do istotnych statystyk na temat ruchu w serwisie internetowym. Liczba wyświetleń i wyszukiwań, ilość oraz rodzaj wykonywanych przez użytkowników akcji stanowią bezcenną wskazówkę na temat jakości witryny. Dzięki analizie takich danych łatwiej wskazać obszary, które mogą wymagać jakiejś zmiany: czy to poprawek na samej stronie internetowej, czy też modyfikacji w ofercie firmy.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE