Do 25 września w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyniu można składać aplikacje na stanowisko kierownika referatu ds. dróg w Wydziale Komunikacji i Dróg. Poszukiwania odpowiedniego kandydata związane są z zamiarem przejścia na emeryturę Grzegorza Mayera, wieloletniego pracownika referatu, odpowiedzialnego za zarządzanie drogami.
Od przyszłego kierownika wymaga się wykształcenia wyższego, znajomości przepisów prawa zawartych w ustawie o drogach publicznych, samorządzie powiatowym i kodeksie postępowania administracyjnego. Dodatkowym atutem będzie staż pracy w administracji samorządowej, w zakresie zarządzania drogami, doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników, a także wykształcenie w zakresie budownictwa – budowa dróg i mostów.
Do zadań przyszłego kierownika referatu ds. dróg należeć m.in. będzie nadzorowanie realizacji zadań inwestora robót budowlanych, projektów planów rozwoju sieci drogowej, opracowania projektów planów finansowych budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych. Ponadto będzie także opracowywał budżet referatu, koordynował roboty w pasie drogowym i nadzorował pozostałe zadania z zakresu zarządzania drogami realizowanymi przez pracowników referatu.
Szczegółowe wymagania dodatkowe na stanowisku oraz przewidywany zakres czynności znajduje się w ogłoszeniu znajdującym się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Gostyniu: www.bip.powiat.gostyn.pl