Urząd miejski otwarty dla petentów. Z ograniczeniami

Opublikowano:
Autor:

Urząd miejski otwarty dla petentów. Z ograniczeniami - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Urząd Miejski w Gostyniu od poniedziałku, 18 maja zmienił zasady funkcjonowania i przyjmowania interesantów. W magistracie istnieje możliwość załatwiania spraw bezpośrednio z urzędnikiem, ale na początku wprowadzono pewne ograniczenia.


Mając na względzie zdrowie zarówno mieszkańców, jak i pracowników, dotychczas gostyński magistrat pracował w nowej formule. W swoich sprawach mieszkańcy gminy Gostyń kontaktowali się z urzędnikami od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 65 575 21 10. Sytuacja jest dynamiczna i jeszcze tydzień temu trudno było stwierdzić, kiedy nastąpi decyzja co do powrotu do sytuacji sprzed ogłoszenia stanu epidemii i czy będzie to miało miejsce w maju. Urząd Miejski w Gostyniu cały czas funkcjonował, a pracownicy wykonywali swoje obowiązki służbowe.

Nadal istnieje ryzyko związane z pandemią i zarażenia się koronawirusem, w związku z tym od dziś osobiste załatwienie sprawy przez mieszkańców jest możliwe w ograniczonym czasie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 12.00.
 
W tym celu w obydwu budynkach gostyńskiego urzędu (Rynek 2 i ul. Wrocławska 256) zostały utworzone stanowiska obsługi interesantów.

Ze względu na istniejące zagrożenie nadal władze gminy zachęcają, aby przed przyjściem do magistratu skontaktować się telefonicznie z pracownikami gostyńskiego magistratu. Pozwoli to urzędnikom przygotować np. niezbędne dokumenty, uzyskać informacje w danej sprawie, umówić się na konkretną godzinę i w ten sposób do niezbędnego minimum ograniczyć kontakt bezpośredni. W takich przypadkach ważne jest, by w urzędzie pojawiła się tylko osoba, której dana sprawa dotyczy, i która nie wykazuje żadnych objawów chorobowych.

Wszelkie sprawy można także załatwiać telefonicznie lub elektronicznie. W sprawach nagłych, pilnych należy kontaktować się od 7.30 do 15.30 pod numerem tel. 65 575 21 10, po godzinach urzędowania pod numerem tel. 507 154 706.

Przy załatwianiu spraw urzędowych zachęca się do korzystania z elektronicznych form obsługi poprzez e-boi, epuap. W „Poradniku klienta” można sprawdzić, jak załatwić sprawy w poszczególnych wydziałach. Wykaz wszystkich pracowników urzędu wraz z numerami telefonów znajduje się w BIP.

Prosimy o dokonywanie wpłat opłaty skarbowej przelewem na wskazane poniżej konto Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE