Antyspam
ARTYKUŁY OGŁOSZENIA FIRMY
R E K L A M AA1 - Gazeta online

„Wodociągi” wprowadzają zmiany w obsłudze klienta

› Społeczeństwo miesiąc temu    28.05.2020
Agata Fajczyk
komentarzy 1 ocen 1 / 100%
A A A
Gostyń. ZWiK w Gostyniu od poniedziałku 1 czerwca wprowadza zmiany w obsłudze klientaGostyń. ZWiK w Gostyniu od poniedziałku 1 czerwca wprowadza zmiany w obsłudze klienta fot. A. Fajczyk

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Gostyniu Sp. z o.o. od poniedziałku 1 czerwca planuje wznowić pracę biura obsługi klienta oraz kasy.

W dziale zbytu oraz w dziale technicznym jednorazowo będą mogły przebywać maksymalnie 2 osoby, zachowując wymagany odstęp dwóch metrów.

Dodatkowo każdy klient odwiedzający siedzibę Spółki powinien odkazić ręce płynem do dezynfekcji znajdującym się przy wejściu do firmy. W pomieszczeniu, gdzie znajduje się kasa może przebywać i być obsługiwana tylko 1 osoba.

+ 1 głosów: 1 (100%) 0 -
dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
Komentarze (1)

Serwisy internetowe jarocinska.pl, zpleszewa.pl, rawicz24.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze nie są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ ela z pożegowa
miesiąc temu ocena: 100%  1
wodociągi chyba zatrzymały się w rozwoju... inne firmy faktury wysyłają na maila a płatność tylko przelewem. Jak by to było gdyby każdy za prąd płacił w energetyce? Stan licznika tez mozna podać telefonicznie, a raz do roku sprawdzić poprawność odczytów przez pana z obsługi.
odpowiedz oceń komentarz
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji