„Wodociągi” wprowadzają zmiany w obsłudze klienta

Opublikowano:
Autor:

„Wodociągi” wprowadzają zmiany w obsłudze klienta - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Gostyniu Sp. z o.o. od poniedziałku 1 czerwca planuje wznowić pracę biura obsługi klienta oraz kasy.

W dziale zbytu oraz w dziale technicznym jednorazowo będą mogły przebywać maksymalnie 2 osoby, zachowując wymagany odstęp dwóch metrów.

Dodatkowo każdy klient odwiedzający siedzibę Spółki powinien odkazić ręce płynem do dezynfekcji znajdującym się przy wejściu do firmy. W pomieszczeniu, gdzie znajduje się kasa może przebywać i być obsługiwana tylko 1 osoba.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE