reklama
reklama

W tym urzędzie niczego nie załatwicie. Przynajmniej na razie. Dlaczego?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Adobe Stock

W tym urzędzie niczego nie załatwicie. Przynajmniej na razie. Dlaczego? - Zdjęcie główne

Do 11 marca biuro KZGRL w Lesznie pozostaje nieczynne z powodu koronawirusa. Petenci obsługiwani są telefonicznie | foto Adobe Stock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Dali znać Mniej więcej w połowie lutego, po tygodniach zdalnej pracy ze względu na obostrzenia związane z pandemią, przywrócono bezpośrednią obsługę mieszkańców w siedzibie Związku. Od tego czasu pracowano z zachowaniem reżimu sanitarnego (DDM), w zwykłym trybie - czyli od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.
reklama

W siedzibie Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie interesanci - również z powiatu gostyńskiego - niczego nie załatwią. Biuro dla mieszkańców z gmin, które należą do KZGRL na pewien czas pozostaje zamknięte, gdyż wstrzymano  bezpośrednią obsługę. A wszystko z powodu koronawirusa.

 

Mniej więcej w połowie lutego, po tygodniach zdalnej pracy ze względu na obostrzenia związane z pandemią, przewodniczący zarządu KZGRL zdecydował przywrócić bezpośrednią obsługę klientów w siedzibie Związku. Od tego czasu sprawy mieszkańców załatwiano z zachowaniem reżimu sanitarnego (DDM), w zwykłym trybie - czyli od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, wprowadzono w biurze limit interesantów, którzy jednocześnie mogli przebywać w biurach, gdzie przyjmowani są mieszkańcy. Po dwóch tygodniach urząd trzeba było zamknąć do 11 marca.

- Z uwagi na potwierdzone przypadki Covid-19 wśród pracowników KZGRL oraz decyzji służb sanitarnych o skierowaniu pracowników na kwarantannę informujemy, że w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa do dnia 11 marca włącznie zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie urzędu - czytamy w oficjalnym komunikacie KZGRL.

Petenci mogą składać deklaracje, zmienione dokumenty, czy korekty. Wrzucać je można do skrzynki podawczej, która znajduje się w siedzibie KZGRL. Deklaracje przesyłać można także pocztą lub przez ePUAP. Przewodniczący zarządu Związku apeluje o podawanie w deklaracji numeru telefonu lub adresu e-mail do kontaktu w celu wyjaśnienia ewentualnych błędów.

- Wszystkie sprawy dotyczące przeksięgowania, nadpłat i zaległości prosimy także wyjaśniać telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej - poinformowano w komunikacie.

Pracownicy Związku będą obsługiwali mieszkańców w godzinach pracy urzędu, korzystając z telefonu lub poczty mailowej.  

- Z uwagi na zaistniałą sytuację prosimy mieszkańców o zrozumienie i zastosowanie się do czasowych ograniczeń - proszą pracownicy biura KZGRL.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama